søndag 21. mars 2010

Søndagssentiment: Machine Birds

På torsdag var det konsert på SV-kjellern, og jeg kan med stolthet si at jeg booket kveldens høydepunkt. Machine Birds, som er min gode venninne Marte Eberson og hennes musikalske partner fra Griegakademiet i Bergen Maria Skranes, leverte en så overbevisende konsert i studentkjellern vår at undertegnede satt igjen og følte at hun hadde blitt truffet. Og når musikk treffer meg, så griner jeg gjerne. På låta Over And Over var det både teksten og Maria Skranes' stemme og inderlighet som fikk tårene til å trille hos meg, og det rørte meg virkelig. Jeg tror kanskje hun sang ut sjelen sin akkurat på den låta.

Just give it time, that's what you said to me.
That's what you keep telling me,
over and over.
Just give it time, that's what you said to me,
right before you left me
over and over


But I don't have time,
the years keep passing by.
I'm still stuck here,
and I can't breathe.


Just give it time, that's what you said to me,
right before you left me,
over and over.


I guess my time will never come.
It was all just empty words,
and I'll get over you
over and over


Cause I don't have time.
The years keep passing by,
I'm still stuck here,
and I can't breathe


I can't breathe,
and I don't have time...


Jeg tror heller ikke at det bare var jeg som følte det slik akkurat da. Nå har Machine Birds lagt ut opptak av tre låter fra konserten på Youtube/Myspace, og her har dere Over And Over.
God søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar